LMPD Arcade
1,192 played today 17,730,431 played since Dec 4, 2006
Home » The 80's » Arcade Games » Sonic The Hedgehog

Adobe Flash Player is required to play Sonic The Hedgehog.

Adobe Flash Player is required to play Sonic The Hedgehog.

Download

Options
Adobe Flash Player Required To View This Content
About
Play: Sonic The Hedgehog
123404 plays
since Dec 4, 2006
Related
Comments (138)
Mar 20, 2019
tails is best
Mar 28, 2011
pickett likes *****
Mar 28, 2011
oooohhhhhh lexus.
Mar 22, 2011
MILF ME!!!! Pickman fresh
Mar 9, 2011
SIB NORTON LIKES WANG, AND SO DOES PETTIS
Mar 8, 2011
damn you Pickett.
Mar 8, 2011
THOMAS GAMBLE APPROVES ALL MESSAGES
Mar 8, 2011
petis like *****
Feb 25, 2011
ryan strait likes to molest little kids. mainly males. so if your under the age of 5 watch out!
Feb 15, 2011
You're all randoms.
Nov 4, 2010
this game is dumm
Nov 4, 2010
this game is dumm
Oct 27, 2010
So worried retarded.
Oct 25, 2010
stop that arguin..... rite now
Jun 4, 2010
please watch the fucken language wat the **** stupid fuckers watch the fucken language enough with the ********
Jun 1, 2010
HEY!!
May 29, 2010
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh hh!!!!! harder pushit that's the spot right there harder wallace right there if your not getting layed right now your a *************
May 20, 2010
ooooh what a comeback..i am so scared how a bout u learn some real swears like "ur f.ucken ugly" but noo you wrote "ur ugly" its so preschool ...wat are u STUPID!
May 19, 2010
***** yhu ugly
May 18, 2010
you is ugly
May 3, 2010
THOMAS GAMBLE CAME OUT OF THE CLOSET
May 3, 2010
im thomas gamble and i approve this
May 3, 2010
smileys war is hot and thomas gamble is gay
Apr 28, 2010
f u c k you haters whoever hates smileys war is a hater who evah hates on this comment is a f u c k e n hater too
Apr 28, 2010
smiley wars woooooo!!!!!!! its aswome!!!!!!!!!!!! u suk if u dont like smileys war
Apr 28, 2010
ur a **** smiley wars is hoter than sex
Apr 16, 2010
f u c k!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Apr 16, 2010
no one likes smileys war u faggot
Apr 15, 2010
play SMILEYS WAR go to action/miscellaneous/bottom of page 2/ its HOT!!!!!!!!!!!
Apr 7, 2010
no you should watch zzirgrizz hes ze best no lifer out there i mean come on all he does is play video games no job no wife just in his moms basement lolz
Apr 7, 2010
check youtube bobtheflea his modern warfare 2 vids are off the chain guys i mean 3 nukes in the matches in a row i mean how good is that so go check it out peace
Apr 5, 2010
THIS GAME BLOWS UR MOM'S **** HO
Apr 5, 2010
ASK ME ABOUT MY WEINER TEEHEE F U C K ALL OF YOU AND SUCK MY D I C K!!!
Apr 5, 2010
SUCK MY FUCKING COCK BITCHES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
Mar 29, 2010
really... are people these days this immature to where they have to get on websites to get attention
Mar 22, 2010
wat the **** is rong with you mutha fucka's this game goes hard! yall are all fucked up -_-
Mar 19, 2010
everybody that wrote something bad you guys go do it to your self SUCKERSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! SERIOUSLY!!!! FROM: THIS HOMIE GIRL
Mar 19, 2010
stop cu ing suckers i know you are not a an a adult they more than likely are not going to be playing this game LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mar 9, 2010
suck my balls faggots btw this is the f u c k ing 100th comment
Mar 9, 2010
f uck f uck f uck f uck f uck ***** f uck f uck f uck f uck ***** f uck f uck f uck f uck ***** f uck f uck f uck f uck ***** f uck f uck f uck f uck ***** f uck f uck f uck f uck ***** f uck f uck f uck f uck ***** f uck f uck f uck f uck ***** f uck f u
Mar 5, 2010
oh! oh yeah! get it baby! uh! uh! uh! yeah! push it! push it HARD! HARDER! HARDER! oh yeah! uuuuhhhhhhhhh!
Mar 5, 2010
****. ****. a . ****. cracker. vagina. balls. suck it. big time.
Dec 8, 2009
fags
Dec 6, 2009
i luv all yu gurls and all yall sucked my weiner
Oct 30, 2009
Nobody care about any of you guys comments.. yall are all STUPID. **** youuuu
Oct 20, 2009
19182147407 I Love Boys!?!?!?! :-)
Aug 18, 2009
Language!!! please little kids are on this. you guys are so wierd. if you swear you are going to be punished by God.!!
Jun 11, 2009
this game is beast young
Jun 5, 2009
I LOVE SONIC
May 29, 2009
Hi Im kaitlyn combs I like the gam es you should try them all
May 25, 2009
david williams is uber gay
May 21, 2009
LANGUAGE!!! ;
May 20, 2009
iDA TRUF IN DIS SH!T B!TCH3$
May 18, 2009
playboy
May 18, 2009
wats up
May 14, 2009
Youtube Palmetoboyz
May 12, 2009
i luv thi game im a nerd :
May 12, 2009
hello
May 1, 2009
wow you all really need to grow up!!
May 1, 2009
ro meat head
May 1, 2009
dis a boy name chonk do yall hataz know me
Apr 29, 2009
meat head
Apr 7, 2009
this game is ****ing lame
Apr 4, 2009
everybody except me that sent a comment is a ****
Mar 31, 2009
WOW PEOPLE GROW UP!
Mar 20, 2009
hello whos dads gay ??
Mar 17, 2009
the one who said **** off is gay
Feb 24, 2009
what the hell u all chattin we in re anthony said u all goin get .......
Feb 8, 2009
u r all ****ing c u n t s
Jan 29, 2009
please introduce me to your friend
Jan 28, 2009
F U C K O F F . . I C a n S W E a r I f I W A N t T O U C u N T S
Jan 27, 2009
awwwwwwwwwwwwwwsoooooooooooooome eeeeeeeeeeeeeeeee so so so so so kool
Jan 22, 2009
this game is easy
Jan 17, 2009
**** u all your all homos
Jan 5, 2009
bend ova let me introduce ya to da cobra
Jan 5, 2009
ur dad iz
Jan 2, 2009
Who ever said that all of us were gay you are a b****
Dec 25, 2008
who ever wrote that needs to **** big fat hairy willy
Dec 23, 2008
this game rox lol
Dec 11, 2008
kooooolllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dec 11, 2008
thiis game really rockz
Dec 8, 2008
hi
Nov 17, 2008
I have a very long ****. and im feeling very very naughty. I need to lay down some lumber. Could anybody help me out? Call 208318-8197 for a good time.
Nov 13, 2008
Tom Mcateer is such a wigger...NOT!!!!!!!!!
Nov 12, 2008
Unlock everything just goto the pa word 595313131313131
Nov 10, 2008
your my Butt Buddy so STFU
Nov 4, 2008
all of yall are gay
Oct 29, 2008
was up peeps
Oct 22, 2008
Hii Peoplee :D Owz Youuu ? x
Oct 17, 2008
817 568 3369
Oct 1, 2008
aye...what up
Sep 26, 2008
Ayy...
Sep 26, 2008
TiT was here
Sep 23, 2008
THIS GAME IS #!@%* LIKE MA NUKKAH NGUYEN
Sep 5, 2008
I LOVE THIS GAME.....I USE TO PLAY IT ALOT BACK IN THE 90'S!!!!
Aug 29, 2008
i absolutely love this game anyone know how to get past a level
Aug 12, 2008
big-cheese works only with cream
Aug 2, 2008
YOUR COL NOT
Jun 27, 2008
this the mutha watch yo mouth yes momma
Jun 19, 2008
HEYYY DEVVVV.... LOOK BEHIND YOUUU.. BTW YA S H ii T
Jun 18, 2008
Helen is #!@%* at this game! 41 PHAAA... 75! (:
Jun 10, 2008
AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!
May 7, 2008
I dont get level three. anyone want to explain?
May 7, 2008
Aye i like sonic but i just think yall should come up with some new.. but it was nice playin it doe..
May 2, 2008
carl hearn wagwarn
Apr 24, 2008
cream stinks really bad
Apr 24, 2008
I wanna cream all over Cream
Apr 22, 2008
This game is the best 62d
Apr 22, 2008
Yo if you want gay sexy time on myspace add me up www.myspace.com/perfectnazo1
Apr 4, 2008
Yo if you a role player on myspace add me up www.myspace.com/perfectnazo1
Mar 26, 2008
stop cu in
Mar 25, 2008
ok now we really don 't need to be cu in
Mar 16, 2008
sonic is the best
Mar 10, 2008
Hi
Mar 10, 2008
wow rip off sux omaga
Mar 6, 2008
how is it a rip off?? Nintendo didn't even invent Sonic games. It was all Sega. So if anything, Nintendo copied it. So STFU!
Mar 3, 2008
your lame.
Mar 3, 2008
your lame.
Feb 29, 2008
what the hell is a wankers anyway?
Feb 12, 2008
this is a cheap knock off of the gameboy version
Jan 22, 2008
f this s
Jan 19, 2008
wankers????? joey
Jan 19, 2008
yall are sick everyone talks about that but where little kids play thats wrong
Jan 18, 2008
yh stop it u wankers lol
Jan 17, 2008
can yall please stop posting this kind of stuff up here because kids do be on here.
Jan 10, 2008
I F***** YOUR MOM!!!!! FIK DICH INS ARSHE UND DIENE MAMMA HAT HOLTZE BEINE
Jan 9, 2008
gay
Dec 13, 2007
YALL NEED TO COME UP WITH SOMETHING NEW FOR SONIC CAUSE HE OLD I PLAYED HIM WHEN I WAS IN THE THIRD GRADE... HE IS REALLY BORING NOW
Dec 7, 2007
i like boobies BRADLEY !!!
Dec 3, 2007
SONIC MY DUDE HE COOL
Nov 30, 2007
LOL WAZ GOOD *&^%$ES
Nov 23, 2007
your all spuds LOL!!!!!!!!
Nov 9, 2007
yall aint got no life
Oct 23, 2007
DIS GAME NEEDS MORE LEVELS ITS FUN TO PLAY BUT ITS GAY DAT IT AINT GOT NO MORE LEVELS I LAH YA\'LL LAH YA ASH!!!
Jun 9, 2007
THIS IS A GREAT GAMES EVERYONE SHOULD PLAY IT
May 26, 2007
hell ya baby
May 8, 2007
chong chong ching ching chong gong dong blong song tong yong quong wong eong rong tong yonu pong aong song dong fong gong hong jong kong long zong xong cong vong bong nong mong
Mar 27, 2007
ching